Pas toestemmingsvoorkeuren aan

Wij gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Altijd actief

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

VELUX Procontact

VELUX Pro

Home » DakraamAdvies | VELUX » VELUX Pro

Als lid van de VELUX Pro dienst, verbinden we ons voor:

Een kwaliteitsvolle dienst aan de klant aan te bieden

  • Een vertrouwensrelatie opbouwen door te luisteren,
  • beschikbaar te zijn en gepersonaliseerd advies te bieden
  • Opmaken van een duidelijke en gedetailleerde offerte

Zich in te zetten om verbintenissen te respecteren

  • Een eerste contact opnemen uiterlijk binnen de 7 dagen
  • Binnen de 4 weken een offerte voorleggen
  • De afgesproken termijn van oplevering respecteren
  • Stipheid hanteren en de klant verwittigen in geval van verhindering of vertraging

Uw expertise op continue basis verbeteren

  • Een VELUX opleiding volgen die betrekking heeft op de Pro Contact dient(en) waarvoor u zich ingeschreven heeft binnen de 12 maanden na inschrijving
  • Zich proactief informeren over de innovaties en de door VELUX voorgestelde oplossingen om zo de juiste producten aan te bieden volgens de noden en behoeften van de klant
  • De werken uitvoeren volgens de vakregels en daarbij de VELUX installatie-instructies in acht nemen

Een nauwe relatie met VELUX Belgium te onderhouden

  • De VELUX diensten contacteren in geval van vragen, opmerkingen of andere
  • VELUX informeren in geval van wijziging van uw persoonlijke gegevens of beschikbaarheid (langere vankantieperiodes, te hoge werkdruk, ziekteverlof, enz)
  • Gebruik maken van het promotionele materiaal aangeleverd door VELUX ( brochures, logo,enz)
Lees meer
DakraamAdvies VELUX

Onderwerpen: VELUX Pro, VELUX

Heb je nog vragen of opmerkingen, laat ons dit dan zeker weten.
Dit kan via ons contactformulier of telefonisch op het GRATIS nummer 0800-82 888.
 
DakraamAdvies investeert in service en vakmanschap!
Ben je tevreden? We staan voor je klaar!

 

Praat met een expert via Whatsapp

Lees hier ook andere VELUX blog berichten: