Als lid van de VELUX Pro dienst, verbinden we ons voor:
Een kwaliteitsvolle dienst aan de klant aan te bieden
- Een vertrouwensrelatie opbouwen door te luisteren,
- beschikbaar te zijn en gepersonaliseerd advies te bieden
- Opmaken van een duidelijke en gedetailleerde offerte
Zich in te zetten om verbintenissen te respecteren
- Een eerste contact opnemen uiterlijk binnen de 7 dagen
- Binnen de 4 weken een offerte voorleggen
- De afgesproken termijn van oplevering respecteren
- Stipheid hanteren en de klant verwittigen in geval van verhindering of vertraging
Uw expertise op continue basis verbeteren
- Een VELUX opleiding volgen die betrekking heeft op de Pro Contact dient(en) waarvoor u zich ingeschreven heeft binnen de 12 maanden na inschrijving
- Zich proactief informeren over de innovaties en de door VELUX voorgestelde oplossingen om zo de juiste producten aan te bieden volgens de noden en behoeften van de klant
- De werken uitvoeren volgens de vakregels en daarbij de VELUX installatie-instructies in acht nemen
Een nauwe relatie met VELUX Belgium te onderhouden
- De VELUX diensten contacteren in geval van vragen, opmerkingen of andere
- VELUX informeren in geval van wijziging van uw persoonlijke gegevens of beschikbaarheid (langere vankantieperiodes, te hoge werkdruk, ziekteverlof, enz)
- Gebruik maken van het promotionele materiaal aangeleverd door VELUX ( brochures, logo,enz)
Heb je nog vragen of opmerkingen, laat ons dit dan zeker weten.
Dit kan via ons contactformulier of telefonisch op het GRATIS nummer 0800-82 888.
DakraamAdvies investeert in service en vakmanschap!
Ben je tevreden? We staan voor je klaar!
Praat met een expert via Whatsapp