Pas toestemmingsvoorkeuren aan

Wij gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Altijd actief

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Bestelling tot plaatsing VELUX

Hoe verloopt mijn VELUX bestelling tot de plaatsing?

Home » DakraamAdvies | VELUX » Hoe verloopt mijn VELUX bestelling tot de plaatsing?

Plaatsen van je VELUX bestelling

Wanneer je overtuigd bent dat je de perfecte producten voor jouw persoonlijke situatie en smaak gevonden hebt aan de juiste prijs, dan kan je overgaan tot bestelling. In de ontvangen offerte per e-mail van je simulatie zit een .pdf bestand dat je kan afdrukken, dateren en ondertekenen. Je ondertekende offerte stuur je dan terug naar velux@dakplus.be of via de post. Heb je nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het livechat kanaal op de webpagina van de VELUX calculator, telefonisch op het GRATIS nummer 0800/82 888 of via e-mail.

Je producten worden besteld

Je bestelling komt binnen op kantoor. Onmiddellijk wordt de stock gecheckt en worden de nodige stukken besteld. De leveringsdatum wordt meteen opgevraagd en kort opgevolgd. Zodra je producten in ons magazijn aangekomen zijn, nemen we contact op. We noteren dan de mogelijke data waarop de plaatsing kan doorgaan. Samen leggen we dan de plaatsingsdatum vast.

Je VELUX producten worden geplaatst

Naargelang de grootte van je bestelling komt ons team van 2 tot 5 vakmannen ter plaatse. Zij zorgen voor een zeer snelle en correcte plaatsing. In geval van vervanging wordt je oude dakvenster meegenomen. Na de plaatsing wordt volledig uitgelegd hoe het dakraam en toebehoren werkt en hoe je dit best gebruikt en onderhoudt.

De betaling na goedkeuring plaatsing

Zodra de plaatsing goedgekeurd is, wordt er betaald. Dit kan cash aan de plaatsers tot het wettelijk maximum. Er kan ook betaald worden met de bankkaart. Kijk zeker op voorhand na of je limiet toelaat om het bedrag met de kaart te betalen. Een telefoontje aan je bank op de dag voor de plaatsing zorgt ervoor dat je betaling vlot verloopt. Voor grotere bedragen is het mogelijk om met bankcheque te betalen. Indien je wenst te betalen met ecocheques, gelieve dit dan op voorhand te melden.

Pas op: Vanaf 9 augustus 2018 is het niet meer mogelijk om met VISA of MasterCard te betalen.

VELUX installatie

Geniet zorgeloos van je VELUX producten

Ook na de plaatsing van je VELUX producten kan je op ons rekenen. Je hebt namelijk 10 jaar garantie omdat je koos voor een erkend vakman. Heb je nadien een vraag of opmerkingen over je plaatsing of de werking van je VELUX product, dan blijft ons bedrijf via de gekende kanalen bereikbaar. We vragen je ook om je feedback. In een korte tevredenheidsbevraging kan jij oordelen hoe tevreden je bent over de plaatsing, communicatie en het volledige proces.

VELUX kopen

Lees meer

Auteur Vandebuerie Johan   

DakraamAdvies VELUX

Onderwerpen: bestelling,VELUX

Heb je nog vragen of opmerkingen, laat ons dit dan zeker weten.
Dit kan via ons contactformulier of telefonisch op het GRATIS nummer 0800-82 888.
 
DakraamAdvies investeert in service en vakmanschap!
Ben je tevreden? We staan voor je klaar!

 

Praat met een expert via Whatsapp

Lees hier ook andere VELUX blog berichten: