Bestelling tot plaatsing VELUX

Hoe verloopt mijn VELUX bestelling tot de plaatsing?

Home » DakraamAdvies | VELUX » Hoe verloopt mijn VELUX bestelling tot de plaatsing?

Plaatsen van je VELUX bestelling

Wanneer je overtuigd bent dat je de perfecte producten voor jouw persoonlijke situatie en smaak gevonden hebt aan de juiste prijs, dan kan je overgaan tot bestelling. In de ontvangen offerte per e-mail van je simulatie zit een .pdf bestand dat je kan afdrukken, dateren en ondertekenen. Je ondertekende offerte stuur je dan terug naar velux@dakplus.be of via de post. Heb je nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het livechat kanaal op de webpagina van de VELUX calculator, telefonisch op het GRATIS nummer 0800/82 888 of via e-mail.

Je producten worden besteld

Je bestelling komt binnen op kantoor. Onmiddellijk wordt de stock gecheckt en worden de nodige stukken besteld. De leveringsdatum wordt meteen opgevraagd en kort opgevolgd. Zodra je producten in ons magazijn aangekomen zijn, nemen we contact op. We noteren dan de mogelijke data waarop de plaatsing kan doorgaan. Samen leggen we dan de plaatsingsdatum vast.

Lees meer

Auteur Vandebuerie Johan   

DakraamAdvies VELUX

Onderwerpen: bestelling,VELUX

Heb je nog vragen of opmerkingen, laat ons dit dan zeker weten.
Dit kan via ons contactformulier of telefonisch op het GRATIS nummer 0800-82 888.
 
DakraamAdvies investeert in service en vakmanschap!
Ben je tevreden? We staan voor je klaar!

 

Praat met een expert via Whatsapp

Lees hier ook andere VELUX blog berichten: